Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
justindrewbieber StyleandBeauty


5/09/2010 16:00:45

WYWIAD Z JUSTINEM BIEBEREM Z BRYTYJSKIEJ STRONY INTERNETOWEJ

Na jednej z brytyjskich stron internetowych pojawił sie 'wywiad z Justinem Bieberam jak on przygotowywal sie do MY WORLD TOUR w Orlando na Florydzie. Sprawdźcie: Justin Bieber moze byc najbardziej znanym nastolatkiem, ma ponad 280 milionów dolarów na koncie bankowym, ale nadal ma trudności ze znalezieniem dziewczyny. Dziś, w wywiadzie, powiedział, że nie lubi dużo szkoły, że nadal jest karany za złe zachowanie i może wydawać dziennie jedynie 85 dolarów. Justin powiedział: "Jestem samotny, ale nie jest to mozliwe. Chcę znaleść dziewczynę. Ale ja nie chcę dziewczyny, która jest ze mna tylko dlatego, że jestem sławny, więc trudno będzie znaleść dziewczynę ktora chce byc ze mna, za to kim jestem." Ale to nie jedyny problem, jaki Justin Bieber ma podczas swojej podróży. Justin powiedział, że śpi 8 godzin w nocy, później uczy sie przez 4 godziny, żeby uzyskać dobre stopnie w szkole. Co więcej, jeśli nie jest uprzejmy dla ludzi, mama konfiskuje mu telefon komurkowy i laptopa. jego producent, Scooter Braun powiedział: "Mamy te zasady, aby utrzymać go przy ziemi. Traktujemy do jak każdego innego nastolatka." Ale wracajac do dziewczyn z zastrzeżeniem, Justin powiedział, że zanim stał sie sławny, nie trudno było mu znaleść dziewczynę. Przypominając swój pierwszy pocałunek powiedział: "To było w szkole tańca, kiedy założyłem sie z przyjaciółmi, o to ktory pierwszy pocałuje wybrana dziewczyna otrzyma 10 dolarów. Potem poprosiłem dziewczyne do tańca i to sie stało. W tym właśnie czasie udało mi sie to zrobic!" Justin powiedzial, ze znalezienie dziewczyny jest jednym z najwazniejszych priorytetów. Powiedział również, że bedzie bardzo trudno być z fanka i żeby jej po prostu zależało. Ale widzisz, wszystkie gwiazdy kogos znajduja gdy koncza o tym myslec. ale ja na pewno bede z niesławna osoba. Trzeba tylko znaleść odpowiednia osobe, a gdy ja znajde na napewno bede robił wszystko dla niej, mimo, że to trudne, poniewaz jestem w trasie."

WORLD LEADERSHIP AWARDS

Nagranie z World Leadership Awards (6 sierpnia) w ktorym uczestniczył Justin.

DODATKOWY CZAS NA WYSYŁANIE FILMIKÓW I ZDJĘĆ

Jon Chu reżyser filmowy Justina przedłużył jeszcze możliwość dodawania filmików na bieberfever.com/movie poniewaz wiele belieberek go o to prosiło, wiec czas został przedłużony o kolejne 24 godziny. Czyli u nas to tak około do godziny 17-18 można jeszcze dodawać filmiki i zdjęcia, ponieważ przypominam, że Polska także może wziać w tym udział.

"Wiele Beliebers poprosił o więcej czasu na wysyłanie i zdecydowaliśmy się dać dodatkowe 24 godziny, abyście mogli wysyłać! Bieberfever.com/movie".

Więcej informacji tutaj KLIK

FOTKI JUSTINA Z PLAKATEM VITY CHAMBERS

Bizneswomen Christie Moran wysłała na swojego twittera (@christie_moran) zdjęcie Justina Biebera jak trzyma podpisany plakat Vity Chambers, która aktualnie otwiera jego koncerty.


Zaś sama Vita Chambers dodała na swojego facebooka kilka innych zdjęć Justina z jej plakatem.

 
    

Głosuj (0)

justindrewbieber

[Powrót] Komentuj